Lekker bezig!

We zijn lekker onderweg met de organisatie van Gluren bij de Buren in Houten. Eerste aanmeldingen voor artiesten en huiskamers zijn binnen. Maar we willen er graag meer. Dus kan je zingen, spelen, heb je humor, gedichten maken en voordragen of een andere leuke act, meld je aan. Ook als je iemand kent die een echt talent is… wijs ze op Gluren bij de Buren.

Huiskamers zijn ook nog steeds welkom! Heb je een fijne ruimte – groot of klein – en vind je het leuk om publiek te ontvangen op 4 oktober. Meld je aan!

We kunnen niet zonder jullie!